čtvrtek 26. ledna 2017

!!!SOUTĚŽ!!!



Možná proto, že chci někomu udělat radost...

Možná proto, že článek o věncích byl jeden z mých nejčtenějších...

Možná proto, že je to pro mě další výzva...

Možná, možná, možná už toho možná bylo dost..Je tu pro Vás soutěž a to je fakt, tak neváhej a pojď s chutí hrát.  Možná právě ty budeš ten výherce, kam zavítají moje věnce. (rýmování mi nikdy moc nešlo...)



Ráda soutěžím a ještě raději vyhrávám. Bohužel těch výher, přeci jen nebylo tolik. Jako dnes si pamatuji jednu ze svých největších a nejvíce nepravděpodobných výher. :) Přesuneme se do doby před mnoha lety, dvěma dětmi do skoro studenských času, kdy jsem ještě napůl bydlela v Brně. Víkendy jsme s Lukášem trávili benděním do rána a někdy jsme víkendové dopoledne střízlivěli v Tipsportu a zkoušeli štěstí ve sportovních utkání. Každý měl jinou taktiku. Zatímco Lukáš, který sport sledoval a měl přehled, šel na jistotu a já jsem byla pravý opak. Vždy jsem vsázela za 20,- tak cca 5 kurzů na týmy s krásným názvem či velkým kurzem a snila jsem, jak za 20,- vyhraji balík peněz. Jednoho dne, jsem měla pocit, že musím vsadit 40,-...Ještě teď jsi pamatuji, jak jsem vsadila na nějaký tým Janov, který mě hned upoutal názvem. Lukáš se mě vždy lehce pousmál, někdy kroutil očima, ale byl rád, že jsem spokojená a respektovat můj systém hry. Někdy se i nejvíce nepravděpodobná výhra stává skutečností a já za svých 40,- vyhrála 3.500,-. Ještě teď jsi pamatuji tu hrůzu v očích, kdy jsem si šla pro výhru a klepaly se mi kolena. Ten strach, že mě někdo okrade a já si výhru nestihnu užít. Neokradl a ani nevím za co jsme ten balík utratili, ale ten den se ze mě stal odborník v sázení a u Lukáše jsem si vysloužila řádné uznání a respekt. (v té době to vsázení bral dost vážně...)To byly časy....

A já se ptám:

Jaká byla Vaše nejvíce nepravděpodobná výhra popřípadě jaká výhra Vám utkvěla v paměti ?

Odpovědi, barvu věnce, jméno a mail, kam Vás mohu kontaktovat pište do komentářů

A o co se hraje:

O věnec v barevné kombinaci, kterou  si sami vyberete.

Vaše odpovědi posílejte do pátku 3.2. do 18 hod. a následně moje asistentka vylosuje jednoho náhodného výherce, kterého večer uveřejním.

Tak zlomte vaz, těším se na Vás.

Níže zasílám pro inspiraci věnce, které jsem dělala, ale není problém si vybrat barvu jinou.


Více fotek těchto věnců, si můžete prohlédnout v mém článku tady





10 komentářů:

  1. Dobrý den Jano. Je jedna výhra, která mě rozesmála. V jednom vesnickém plese jsem v tombole vyhrála vozejk hnoje a já přitom bydlím v paneláku. Celý večer jsem hledala někoho, kdo si ho nechá. Ráda bych hnědý věnec, a snad třeba konečně někdy něco vyhraju. ..můj mail je renatakalu@seznam.cz, Moc děkuji a Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, bude mi šedesát let a za ta dlouhá léta jsem vyhrála 3x. Jednou na točícím kole okurky :-)). Podruhé diplom vyrobený ze sloních bobků:-))A do třetice to byla výhra v loterii. S kamarádem v práci jsme sázeli šťastných deset a vyhráli jsme 10 000 Kč. Byla jsem z toho celá natěšená, jak se v práci pochlubíme, koupímě nějakou ohnivou vodu a všichni to společně oslavíme :-)) Jenže můj kolega měl finanční problémy a tak mě uprosil abch v poráci nic neříkala. Samozřejmě že jsem měla velkou radost, ale sdílená radost s ostatními, je o moc hezčí:-))

    Pokud vyhraji, přála bych si ten bílý s růžičkama, děkuji , přeji hezký den. libuse.kandlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moje největší výhra v zivoze je jisto jistě můj manžel a moje dcera . Žít se dá bez spousty věcí, ale bez nich si svůj život nedokážu představit. ����Ale takhle by asi odpovědělo spoustu lidí. A ty se ptas na nějakou nepravděpodobnou nebo překvapivou výhru....jedna z našich hodně nepravdepodobnych výher byla - výhra uhlí na rok zdarma ��to bylo hodně překvapující jelikož jsme vůbec nevěděli ze v něčem takovém soutezime ����Ve firme co bereme uhlí každý rok na konci roku vždy vylosuji nějakého výherce. Takže jsme nevěděli ze soutezime , o to to bylo milejší �� A další nepravděpodobná výhra? Představ si že jsem coby 9leta devenka vyhrala na táboře miss tábora ������to byla jakože hoooodne nepravdepobna výhra. O to víc si to pamatuju ������

    OdpovědětVymazat
  4. Moje nejzajimavejsi vyhra byla na venkovskem bale.V tombole jsem si tehdy koupila symbolicky jen asi 5 listku,coz popravde bylo malo.A jeden listek opravdu vyhral,a to hokejovy dres Milana Hejduka.Prekvapeni... a nejen pro me,ale i okoli.Spousta lidi si cenu chtela vymenit,protoze ani netusili co tombola ukryvala,ale to jsem neudelala.O to vetsi byla pochvala doma,protoze-tehdy jeste pritel,dnes muj manzel-byl take na takovou cenu hrdy,i kdyz tehdy na plese nebyl.Dokonce i ted losujeme,kdo muze dres obleknout,kdyz jdeme jednou za cas na utkani.Je to jen takova vesela hokejova zabava v cizi zemi,takze nevadi,ze dres neni zrovna aktualni. eva.havlik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Jano. I když jsem nikdy nic nevyhrála, zůstala mně jedna skoro-výhra v paměti. V roce 1977 jsem hrála sportku - každý týden stejné čísla. Celý rok nic a tak jsem v prosinci rozhodila první sloupek po dvou čísel a přidala nové. A to jsem neměla dělat. Všech 6 čísel padli a já jsem měla opět nic. Od té doby už jsem neměla nikdy štěstí. Přeju hezký večer. birgit@selfnet.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer Jano, vyhrála jsem jednou před lety plechovou (a to doslova) koloběžku s nějaké křížovky. Výhra přišla po tak dlouhé době že jsem na to úplně zapomněla. I když byla ta koloběžka fakt obyčejná,můj syn a vlastně všechny děti v baráku si jí pořádně užily. Takže to byla super výhra. Kdybych měla vyhrát znovu tak je jedno který věnec, protože jsou všechny moc hezké. Přeji klidný víkend.. miru.hricek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, svého času jsem soutěžila v různých křížovkářských magazínech a podobných časopisech. Sem tam jsem něco vyhrála, ale na jednu výhru opravdu nezapomenu. Vyhrála jsem velký balíček čokolády od Milky, bylo toho snad kilo. A že v naší rodině nikdo kromě mě čokoládu nejí, měla jsem nějakou dobu velice sladký život :-)) Kdyby se mi poštěstilo i tady, přála bych si věnec v modro-bílé kombinaci. Děkuji a přeji příjemný víkend. andrea.vichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, moje výhra je z maturitního plesu mé dcery. V tombole byly samé úžasné a hodnotné ceny a jeden kýčovitý sádrový slon s hodinami. Když jsme si s dcerou ceny prohlíželi, špitla mi dcera...hlavně nevyhraj toho slona mámo. No a já ho ale vyhrála,rozesmáté dceři jsem řekla..počkej, ten slon ti ale přinese štěstí. Od doby dcera odmaturovala, dokončila vysokou školu, našla si práci snů,kde za odměnu dostala dovolenou na Kubě no a to nejdůležitější..vzala si chlapa co jí miluje a před 14 dny se nám narodila naše Alžbětka. A tak já oprašuji našeho sloníka,,,dcera ho na milost ještě nevzala,,,a měním mu baterie v hodinách.
    Všechny Vaše věnce jsou nádherný a jestli jeden vyhraji nezapomenu poděkovat Vám a našemu slonovi s chobotem vztyčeným nahoru, jak to správný slon pro štěstí má mít. S pozdravem Ivana Straková ivanka.strakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den , moje nezapomenutelná výhra byla 1.cena ve sportce cca před 40 lety. V té době částka 50 000 ,- Kč a více byla astronomická. Takže i já jsem byla v sedmém nebi když jsem zjistila že mám 1 cenu. S kamarádkami jsem to pak pořádně oslavila. Jaké bylo mé zklamání a zděšení že ten týden nás bylo více výherců a výhra se dělila . Takže s velkého vysněného balíku peněz byla jen omrvinka. A nejlepší na tom bylo ,že útrata byla větší než výhra. Myslela jsem že to nepřežiji ale dnes vím že peníze nejsou vše to nejdůležitější i když se bez nich nedá žít , ale pokud máme zdraví a rodinu která nás miluje a my ji tak je to nejdůležitější. Kdybych náhodou vyhrála z těch vašich nádherných věnců tak mě je to absolutně jedno v jaké barvě protože jsou všechny kouzelné.
    Přeji krásný den
    sarka1.sputova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Je tak jelikož věnec mám rozesite, ale ne a ne naplnit ty zbylé dvě hadice, je to pro mě souboj nervů. Asi nehodlám, tak ráda zkusím zasoutěžit, protože se mi moc a moc líbí. Kdyby tak zelený s puntíky prosím. Díky madlovaanet@gmail.com. A výhra?ja milovník. Sladkého n a plese vyhraje gumy na kolo jako luxusní komplet a můj tehdy ještě přítel coby vášnivý rybář a hlavně cyklista, tak vyhrál čokoládový dort. 😂 který dodnes nejí. Ale spolu jako pár jsme se zasmáli, výhry vyměnili a oba byli spokojeni 😂 dort padl ještě na plese u stolu. Ale top výhra jsou u nás děti. A nejzajímavější výhra byla za sdílení fotografií z dovolené co se kterou jsme jeli a naše fota získala ocenění a my dostali pěkný poukaz na další dovolenou se stejnou ck.to byla výhra kterou jsme si perfektně užili, zaplatili jsme trajekt do Skandinávie a zbylo víc má samotnou dovolenou 😉 krásný den a spoustu radosti u tvoření Aneta Švábová

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča