pátek 3. února 2017

Výherce soutěže...

Měli jsme náročný týden, plný nemoci, doktorů, zjištění, že má psychika není tak silná, jak jsem si myslela. Nejraději bych tento týden smotala do klubíčka a schovala do šuplíku, kde ho už nikdy neotevřu. Bohužel i takové dny k nám patří a já jen doufám, že dnešním dnem naše špatné dny skončí a zítra se vše obrátí k lepšímu. Konečně vyjdu sama ven a udělám si průvan v hlavě, aby hodila restart a začala s novou energii.

Pryč se špatnou náladou jde se slavit. Moc děkuji za krásné komentáře. Pravdou je, že jsem si je v týdnu pročítala několikrát a vždy mě hodně pobavily a zvedly náladu. O to více mě mrzí, že nemůžu obdarovat Vás všechny...
 Komentáře jsem řádně očíslovala a má věrná asistentka vylosovala šťastné číslo :

5



Výherkyni moc gratuluji  k první výhře v jejím životě a budu Vás kontaktovat mailem.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča