pondělí 27. února 2017

Dvorní dodavatel kabelek...

Když jsem před 2 lety vyslala svého drahého na 3 denní rozlučku se svobodou našeho kamaráda, ani v tom nejlepším snu jsem si nemyslela, kam ho vlastně posílám. Rozlučka se konala na mém srdci blízkém Open Air trutnovském hudebním festivalu a to byl možná i jeden z důvodů, proč se mi ho vypravovalo horko těžko. Potom jsem také trochu nechápala, proč zrovna 3 dny, vždyť loučit se stačí jeden den...Ale i chlapi mají své dny a také jsem respektovala ženichovo přání a Lukáše na expedici Trutnov vyslala.

Pít se nedá věčně a tak si kluci na festivalu užívali i trochu jinak. Navštívili tvůrčí dílny, kde se naučili z gumiček dělat náramky (v té době velký hit), ze starých triček náramky a z kartonů od mléka vyrábět peněženky. Domů mi tedy místo slíbeného dárku v podobě sukně bylo přivezeno několik peněženek a náramků se slovy, že největší dárek je vyrobený přeci z lásky... Bylo mi hned jasné na co peníze za sukni padly, ale mám ráda nečekaná překvapení a to tvůrčí schopnosti Lukáše jistě byly. Ještě větší překvapením bylo nadšení s jakým se pustil do další tvorby. A tak vše začalo..všechny babičky, kamarádi, kolegové v práci sbírali kartony od mléka a jiné. U nás doma se o 100% zvedl pitný režim džusů, který se vybíral dle stylu a barvy kartonu a vše se většinou kupovalo po min. třech kusech najednou, aby mohlo vzniknout i větší dílo. Tvořilo se stylem pokus omyl a postupem času vznikaly další a další originální kousky, které se staly platnými členy našeho šatníku, rodiny a i některých kamarádů. Pro někoho to chce možná trochu odvahy si kousky vzít na sebe, ale my jsme si je prostě zamilovali na první pohled a ani na minutu jsme neváhali je nosit. Myslím, že když se dobře zkombinují, dokáží svým vzhledem rozbít stereotypní styl oblékání a dají Vám pocit jedinečnosti.

Dnes Vám představím ryze dámskou kolekci mých kabelek a příště se můžete těšit na pánskou výbavu a připravuji i jednoduchý návod na peněženku. :)



Toto je jediná kabelka, která je ještě oblepené papírem pro docílení jiného stylu. Skoro není poznat, že se jedná o karton od džusu a tak trochu ztrácí vzhled kartonu. I tak jí mám moc ráda a díky oblepení je pevnější.



Má srdcovka. Je to totiž první kabelka, kterou jsem dostala k Vánocům a vlastně i první kabelka, kterou Luky vyrobil.




Tato byla vyrobena na mé přání, pro účel plesové sezóny. Je to obrácený karton.





Někdy se vyplatí chlapy vypouštět do světa... Jen kdyby bylo více času a kabelek mi trochu přibývalo.

Krásný týden všem...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča