čtvrtek 16. února 2017

Příprava pro zahrádkáře...

Včera jsem ven pověsila svoje první prádlo a to je znamení příchodu jara, alespoň pro mě. To sluníčko nám tento týden opravdu hřeje a i když nám je občas mrazivo i tak je to příjemná změna. Nejspíše se tu zima ještě chvíli zdrží, ale správný zahrádkář už se pomalu chystá. A já mám pro stylového zahrádkáře nebo pro milovníky holinek jeden tip, jak se na tu naši zahrádku vyparádit.

Po tvorbě šatů (návod zde), které mi Emilka pomalovala, jsem chtěla naši kolekci tvorby trochu rozšířit. V té době měla zrovna Emilky babička svátek a my pro ni jako dárek měli koupené holinky na zahradu. A nápad byl na světě! Bylo mi hned jasné, že gumáky pomalované Emilkou udělají babičce radost. A šlo se tvořit. Nepotřebujete nic těžkého na přípravu. Stačí mít obyčejné holinky, lihovku a rozdivočené dítě, které se při tvorbě holinek alespoň na 15 min zabaví. Jen možná pozor na oblečení, které při malování zvolíte. Nám se sice podařilo se neumazat, ale myslím, že lihovka by z oblečení šla špatně vyprat.



S chutí do toho a bude hned hotovo. 








Závěrem se Emilka i podepsala, ale raději jsem to babičce přeložila.

Janča :)

2 komentáře:

  1. Jani, krásné. Holinky jsou bezva nápad, ale s pomalováním jsou naprosto geniální. To je přesně to, co dělá dárek dárkem. Je v tom srdce a láska. A o tom to je.
    Dárek musel moc potěšit.
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko:)...Musím se přiznat, že je babičce i trochu závidím...budu si muset asi taky jedny pořídit. Mějte se krásně. Janča

      Vymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča