středa 20. září 2017

Fotokniha Saal digital...

Patřím mezi ty staromodní typy lidí, kteří mají rádi věci pěkně postaru. Tudiž většinu našich fotek máme vyvolané a nalepené v albumu s případným popiskem. Stará dobrá klasika, která je často velmi časově náročná a někdy to trvá i nějaký ten pátek (rok...roky) něž se mi podaří dát kloudné album do kupy. Když se mi  dostalo možnosti pro Vás otestovat fotoknihu od Saal Digital hned jsem se s chutí vrhla do práce a těšila se, že mě to alespoň donutí dát zase kus našich vzpomínek do pořádku.

Již v minulosti jsme několik fotoknih nechávali dělat, ale přiznám se, že jsem nikdy nebyla moc spokojená s kvalitou a raději se vrhla na starou dobrou klasiku zařazení do fotoalba. Značku Saal Digital jsem ještě neměla možnost vyzkoušet a jelikož se jedná o Německou firmu rozhodla jsem se, že nakouknu, jak se fotoknihy tvoří u sousedů.


Na stránkách Saal Digital jsem si stáhla program na vytvoření knihy. Trochu trvalo, než jsme se s programem spřátelili, ale jak jsem po chvilce zjistila co a jak, šla práce hezky od ruky. Nejdříve si vyberete produkt, který chcete, zvolíte vybrané materiály, ze kterých bude kniha vyrobena a můžete se vrhnout do díla.



V následujícím kroku se meze nekladou a vy se můžete vyřádit ve tvorbě každé stránky či si ji programem navolit automaticky. Zvolíte skladbu fotek, které chcete mít pohromadě a následně si programem měníte postavení fotek. A věřte, že možností je neskutečně mnoho, vybrala jsem Vám jen některé jako příklad.


Já jsem se vydala trochu jinou a asi více složitější cestou a každou fotku jsem vkládala na stránku jednotlivě. Měnila jsem velikosti, pořadí, někdy přidávala dlouhé popisky a tak nějak mi z toho vznikla taková cikcak kniha :). Nemůžu si pomoci, ale asi v sobě mám zafixované to klasické zařazování do albumu a navíc nemám ráda dokonalost...takže to mám křivé, jiné ale prostě podle mého. Každopádně tato varianta automatického zařazení se mi také líbí a věřím, že k ní do budoucna najdu cestu.













Nejvíce mě nadchla kvalita nejenom fotek, ale celé vazby a složení stránek. Každá stránka je pevná tudíž nemáte pocit, že by se Vám mohlo podařit stránku nedejbože roztrhnout a kdo má malé děti tuhle variantu určitě uvítá jako my. Holky si bez problému sami v knize listují a díky matnému efektu stránek se fotky hned tak neumastí. Emilka vypráví Alče dlouho příběhy, kde jsme všude byli a co jsme tam dělali a můžu Vám říci, že i já se někdy divím, co vše dokáže vymyslet...
Ach ta dětská fantazie...




Vánoce se neúprosně blíží a nevím jak to chodí u Vás, ale u nás se vždy pod stromečkem najdou nějaké fotodárky, nebo tím rádi obdarujeme naše babičky a dědečky. Firma Saal Digital nedělá pouze fotoknihy, ale vybrat si můžete z velké nabídky dalších produktů. Mě například zaujaly podtácky, kryt na telefon, flaška na pití, polštářky, přání a oznámení, fotoobrazy a spoustu dalších.Veškeré zboží naleznete ZDE.  Navíc zrovna v tuto dobu probíhá na stránkách akce na fotoknihy ve formátu (21x28cm), která platí do 26.9. !!! Tak proč toho nevyužít :). Já osobně se už těším na další objednávku a jsem ráda, že jsem díky Saal Digital znova našla cestu k fotoknihám a do budoucna nám určitě ještě další přibude.

Na závěr bych Vám především chtěla říci...hlavně své fotky vyvolávejte. Dnes je sice doba počítačů, disků a různých možností zálohování, ale nic Vám nenahradí ten pocit, když si uvaříte teplý čaj či kafe, sednete si hezky do teplíčka a v klidu a pohodlí si prohlédnete Vaši knihu nebo album vzpomínek. 
Takový pocit Vám žádný disk nenahradí...



1 komentář:

  1. Ahoj, taky knihu mám - i zrecenzovanou :-) Jinak moc příjemný blog - beru odběr a ráda zase zavítám. I tobě Krásný rok 2018
    Janina
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča