neděle 27. srpna 2017

Výzva roku 2017 pokořena...

Po Novém roce si spoustu lidí dává předsevzetí..a mě se nyní to moje podařilo splnit (jako jedno z mála) Šít oblečení je mým stále nepochopeným světem. Letos jsem si slíbila, že se stou záhadou musím lépe skamarádit a jako cíl jsem si dala mikinu. Kalhoty jsem již v minulosti několikrát šila, ale na mikinu jsem si nikdy netroufla. Díky střihu, který zná asi každá začínající šikulka a je volně přes facebookovou-skupinu Šikulíci-střihy a návody ke stažení (hooded raglan)  jsem se vrhala do pochopení jak na věc...

Krásnou látku jsme sehnala jak jinak než od holek s DE-PARKU, které mě nikdy nezklamou a já ulovila tuhle nádheru, do které jsem se hned zamilovala.


Nejdřív jsem si lámala hlavu, jak mikču nakombinuji, ale nakonec vyhrála tato varianta a z praktických důvodů jsem mikinu zakončila hnědými lemy na rukávech a okolo pasu. Velikost dle střihu krásně seděla a překvapivě pouze s jednou chybou jsem mikču dokončila jedna dvě (špatně jsem nastřihla kapucu:(). No jo, ty začátky...
Kalhoty jsem si střihla sama dle jiných kalhot a opatřila je kapsami pro naše poklady. Ještě mě čeká střih trochu vylepšit. Sice sedí, ale chtělo by to o chlup větší. Čepice byla taková rychlovka od oka, naštěstí seděla...Emča si mikču zamilovala, je to tak příjemný materiál, že se jí ani nedivím. Nyní mě ještě čeká její oblíbená fialová, na kterou už jsem látku ulovila :)










Jelikož měl Lukáš nedávno narozeniny a stále si ztěžoval, že ode mě nic nemá...vrhla jsem se rovnou do mikiny o něco větší. Jestli si říkáte, že jsem si dala velký oříšek, máte pravdu. Asi jako každý, kdo začíná šít, tak i mě se staly vcelku vtipné nehody...Nejenom, že se mi podařilo opět trochu poplést kapuci, ale jako perlu jsem dovnitř všila špendlík..:( Naštěstí mi Renča z De-parku poskytla nejenom střih, ale i užitečně rady a tak trochu mě i přemluvila k opravě...Musím se přiznat, že se mi do toho moc nechtělo. Nakonec vše bylo úspěšně napraveno, takže Renčo moc díky a tady je dílo přímo při předání...

Chtěla jsme zvolit trochu extravagantní látku a prošla s úsměvem...až mě překvapuje, jak často jí nosí..bude to chtít rozšířit zásoby...ale jelikož nám začíná školka, nejdříve se vrhnu na výbavu tam...

Nevěřila jsem, že to někdy zvládnu, takže Vám mé nadšení z díla asi nemusím popisovat...

...jo dokázala jsem to!:)








Přeji pohodový začátek týdne...


2 komentáře:

  1. Super, Jani, jsi žena činu a moc se ti to povedlo. Radost tatínka je naprosto super :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Renčo! Ještě že máme skoro stejný chlapy...střih sedí naprosto úžasně:)už se těším na další nákup u Vás:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča