pondělí 13. února 2017

Víkendové procitnutí...


Víkend byl po dlouhé době hodně náročný. V pátek vše odstartovalo na erotickém školení "Padesáti odstínu temnoty", kde jsem se mnohému přiučila...a sobotní podvečer se rozjel při miletínském pivu na každoroční divadelní schůzi. V neděli na mě dolehla realita. Realita stavu kocovina, kterou už jsem opravdu dlouho nezažila. Ta bolest hlavy byla nesnesitelná. Proklínala jsem miletínské pivo i když dnes vím, že bych si ho dala znovu.:) Byl to víkend fičák...
Po víkendovém procitnutí z delíria jsem se hned důstojně chytla hadru a myslím, že u tohoto stavu chvíli zůstanu.

 Ale dnes slavím. Konečně jsem po 14 náročných dnech vyslala Emču do školky!!! Jelikož mi nebylo dopřáno hubana ani pravidelného mávání, nejspíše se jako já moc těšila. A já jsi užívám toho klidu. Ten pocit, že si sednete koukáte do blba a nikdo po Vás nic nechce. I když je to příjemná změna už se na ní zase odpoledne těším. Jak to ty děti dělají, že bez nich prostě nemůžeme být?...:)
Při našich 14 dnech strávených spolu, jsem se snažila alespoň holky spolu více fotit. Musím podotknout, že z tak 30 fotek se mi povedla vždy 1 jakž takž a stejně to není ono. Jak já se těším, až je venku hodím na trávu a budu je z dálky pozorovat a fotit na tajňačku. Emča když vidí foťák, chytne Alinku a křičí "sýr"....a zrovna takové fotky se mi moc nelíbí...





















Přeji krásný týden všem...:)

5 komentářů:

  1. Třeba za čtvrtý je úžasná :-) a ta kuchyňka vzádu! Paráda!
    Všechny jsou nádherné, holky jsou nádhené. A přidávám se, nemám moc ráda ty statické momentky, nezachytí tu pravou atmosféru.
    Pěkný den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Moje favoritky jsou třetí, pátá, devátá a olizovačka..ty mě přijdou, že vystihují ty mé holky nejvíce....Krásný den i Vám :)

      Vymazat
  2. Omlouvám se, začnu po sobě číst... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dětičky. Přeji hezké dny. Věrka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča