středa 30. listopadu 2016

Adventní věnec(ce)...


Vánoce se neúprosně blíží a k nim nesmí chybět i adventní věnec. Jako každý rok, tak i ten letošní jsem se musela pustit do vlastní tvorby. Tento jsem měla vyhlídnutý už v loni, ale bohužel nezbyl čas na jeho realizaci. A jelikož jsem letos začala o něco dříve, nemohla jsem to nechat jen u jednoho. Pro jistotu jsem vystřídat všechny barevné kombinace, abych byla spokojená.






Látky jsem koupila tady. Je možné objednat přes internet, nebo přímo v krámě v Horka u Staré Paky.
Mají tam tak krásný výběr, že jistě neodjedete s prázdnou...

Návod jsem dělala podle těchto stránek . Je to opravdu jednoduše napsané, takže zvládne i začátečník...




Jen do TOHO:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča