pátek 2. prosince 2016

Balíš, balím, balíme...


Balení dárků je pro mě vždy celovečerní šichta, na kterou se zrovna moc netěším. Šálek uvařeného svařáku náladu trochu napraví, po dalším už jde práce od ruky. Je ale pravdou, že hezky zabalený dárek udělá vždy větší radost, než nějaký "ušmudlánek". Letos se na to prostě připravím a začnu DŘÍV.(slibuji...)

Každý má svůj styl a šmrnc, ale já prostě miluji jednoduchost. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Vložila jsem Vám nějaké inspirace na balení, které mému oku lahodí a třeba se ke mě někdo přidá.












Nějaké jmenovky si můžete stáhnout na pinterestu. Pár jsem Vám jich vybrala.


 - černé


Hlavně si napište Ježíškovi o svá přání. My už máme splněno(tedy spíše nakresleno), ale jsem zvědavá, jak to pod tím stromečkem vyřešíme...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča