středa 14. prosince 2016

Předvánoční střípky...

Dnes jsem chtěla napsat úplně jiný článek, ale nakonec jsem se rozhodla trochu shrnout naše předvánoční přípravy. Když jsem bývala ještě svobodná mojí hlavní náplní bylo kdy a kde budu kalit. Při založení vlastní domácnosti jsem začala strojit stromeček a kalilo se dál. Při příchodu dětí se mi začala hlava točit a myslím, že se stále nezastavila. Kalení je tabu a pocit kocoviny by mě asi odstavil na týdny... Každý rok si uvědomuji, že jsem zase začala pozdě a beru si z toho ponaučení do příště. To co bych chtěla zvládnout možná docílím tak za 10let, ale uvědomuji si, že hlavním kouzlem Vánoc je především POHODA, a vše ostatní jde stranou. Proto předvánoční úklid se u nás nekoná (uklízí se celý rok, tak proč bych to měla hrotit právě na Vánoce), pečeme dle chuti a pokaždé děláme zrovna to, co se nám chce a na co máme náladu.



Letošní pečení perníčků mě nadchlo. Z Emči od minulého roku vyrostl kvalitní pečící parťák, který jsi dokáže těsto vyválet, vykrojit  i ozdobit. Překvapilo mě, že její pozornost se vytratila až v době úklidu, ale je spíše možné, že to byla trochu taktika..


Pohoda při pečení nesmí chybět, proto aromalampa a koledy jsou nedílnou součástí.


Vše kolem je krásné, ale tohle je realita při pečení s dětmi...


Pro zasmání a všem, kteří mají rádi krásné fotky spojené se vzpomínkou...
Byli u nás čerti...hrozně velký a pekelní, i přes tu fotku z nich jde strach. No takhle to hold dopadne, když se foťáku ujme tatínek...čerty si letos do albumu nedáme..


 Ještě že Alinka má na všechno kolem Vánoc jasnou odpověď...


Zvládly jsme výzdobu oken. Tyhle domečky jsem měla vyhlídnuté už minulý rok, ale hold na ně nezbyl prostor. Přišel na ně čas až letos. Šablony jsem si stáhla tu . Jsou vystřižené pouze z papíru a nalepené na okno. Lepila jsem izolepou, ale myslím, že to zrovna není vhodná volba. Pokud někdo máte lepší nápad, ráda uvítám. I tak se nám to líbí, že si asi ještě uděláme jedno okno.










Emilka přispěla se svojí verzí hvězdiček. Máme jen dvě, pak už jí to přestalo bavit. Ještě že se nevrhla na domečky, to nevím, jak by dopadlo...ale i tak, by své čestné místo na okně měli:)

Úžívejte předvánoční pohody bez spěchu a hromady povinností, co se ještě musí stihnout. Dělejte co zrovna chcete a na co máte společně náladu...vždyť o tom jsou Vánoce..BÝT SPOLU!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča