pátek 7. dubna 2017

Staronové pucláky...

Jsem lína zahradnice bylinek, která při vaření nerada chodí pro zásoby ven. Bohužel nemám balkon a tak se každým rokem snažím udržet při životě alespoň pár pro mě nezbytných bylinek doma. Letos jsem si k nim i trochu zvelebila staré nepoužívané květináče, které jsem našla v kůlně. Svoje řádění jsem zdárně zdokumentovala a třeba se ke mě někdo přidá...


Našla jsem dva staré keramické léta zanedbané pucláky a nějaké zelené, které taky potřebovaly novou fasádu. Po řádném umytí, jsem se vrhla do díla.


Z renovace staré kuchyňky pro Emilku mi doma zbylo několik barev, a to bych byla špatná hospodyně, kdybych je nevyužila...Dva šly na bílo a zbytek jsem hodila do šedého kabátku..Jako stojánek jsem použila staré sklenky na víno, které mi bylo líto vyhodit a konečně dostaly svoji šanci a dobře posloužily...


Pomocí tavící pistole jsem je trochu dozdobila, aby byly trochu veselejší. Pro omotání používám přírodní provázek, který u nás doma nesmí chybět. Používáme ho skoro na vše..balení dárku, vyrábění kabelek či různé dekorování.


Bylo potřeba zapracovat i na výrobě štítků na bylinky. Pro tuto práci jsem si objednala kvalifikovanou pracovní sílu, která měla na 20min. co dělat. Do práce se zapojila i Alinka, jako hlavní šéfík. Navrhla a vystříhala jsem ze čtvrtky štítky a Emča je následně obarvila na černo. Štítky jsem pak dozdobila bílou lihovkou a opatřila patřičným názvem.



Hotové dílo dopadlo takto:






Ještě stačí bylinky udržet nějakou tu dobu naživu :)

Při hledání inspirace na renovaci květináčů, jsem našla i několik zajimavých tipů na pinterestu.







Krásný a snad už slunný víkend :)

2 komentáře:

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča