pátek 28. dubna 2017

Čarodějnický klobouk...

Pomalu se nám to krátí a v neděli nám to vypukne...Nevím jak vy, ale já už mám na ten let sbaleno. :)

Emču jsem na dlouho cestu vypravovala ve čtvrtek a dnes v pátek se konal velký slet všech čarodějnic a čarodějů ve školce.
Dnes Vám chci předat rychlý a jednoduchý návod na čarodějnický klobouk, který jsem objevila na jednom blogu a podle kterého jsme společně s Emčou tvořily. Je pravda, že tentokrát to byla spíše práce pro mě, ale Emču jsem zapojila co to šlo.  Návod naleznete tu. 



Postřehy z naší tvorby:
Doporučuji nechat dostatečně dlouhé pásky (nastříhané nůžkami) na upevnění dvou částí klobouků k sobě. Snadněji se pak upevňují k sobě při lepení. Dále doporučuji klobouk nabarvit před lepením dvou částí. I když jsem se snažila, tak při používání někdy prosvítá bílá barva čtvrtky-na fotkách to někde bude vidět. Pro lepší upevnění na hlavu jsem klobouk opatřila gumičkou. 


Emča se především vrhla na barvící část. Klobouk jsem jí pomáhala dobarvovat a hvězdičky si vybarvila sama. 





Tak a teď ještě kdo uklidí ten bordel...


Konečně dílo dopadlo takto: 
Měla jsem v plánu klobouk spíše ozdobit pavučinou, ale u hlavního vedení mi to nebylo povoleno a jediné co prošlo byly hvězdičky, tak jsme je alespoň sladily k šatům. Hlavní garderobu jsem sehnala v bazaru, kde v tomto období měli opravdu výběr. 




Tak nedělnímu letu zdar...:)

Krásný prodloužený víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča