čtvrtek 12. ledna 2017

Šaty trochu jinak...


Tyhle šatky jsem v těhotenství našla v jednom bazaru a jelikož byly materiálově příjemné a postupně se mnou rostly, zamilovala jsem se na první pohled. Ráda je nosím ještě teď, ale pravdou je, že už nějaký čas jsem je chtěla trochu vyšperkovat. Chyběla mi jen odvaha a nápad co s nimi. Až do doby, kdy se mi objevil flek, který nešel vyprat. Nebyl čas na rozmyšlenou, muselo se jednat rychle a akce " kulový blesk" začala. 



Pomocí barev na textil a mojí dvorní designérky se mohlo začít. 


pomůcky: 
  • barva na textil( já zakoupila v OBI značku Textil Art (jde dobře omýt mýdlem, pokud se dítě zašpiní)
  • štětec
  • karton pod látku, aby se nepropila barva
  • pokud necháte tvořit své děti, tak doporučuji ochranou zástěrku, my máme tuto
  • látku nebo oblečení, na které chcete tvořit
  • žehličku na přežehlení
  • a dobrou náladu, aby šlo dílo samo:)

Před




Po vložení kartonu do šatů a přípravy kreslící plochy se mohlo začít. Nechala jsem Emilku tvořit dle své vlastní fantazie, jen jsem pomáhala při obkreslení její ruky, což si přála. Pro tvorbu jsem vybrala černou barvou a nenápadně jsem jí ukázala flek, který by potřeboval trochu zamaskovat:). Maluje ráda, tak šla práce od ruky. Po dokončení je důležité nechat látku uschnout a pořádně zažehlit, což je pro zafixování barvy nezbytné. 








Po



Naši odpolední chvilku budu mít díky šatům stále na očích a vždy když si je obleču uvidím ten rozzářený obličej Emilky, která říká: " Mami, to jsem dělala JÁ". 

Tak zase příště Janča:)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča