čtvrtek 9. března 2017

A zase ty věnce...

Už mě trochu hrabe..ale do mé série přidávám další barevnou kombinaci věnců. Tentokrát jsem se zaměřila na hnědou a musím se přiznat, že se stává zatím mým favoritem. Ještě mě čeká modrá a růžová na přání a pak už jsi opravdu dám na chvíli pohov.:)

Návod na věnce naleznete v mém prvním článku o věncích. Popřípadě tady.
Látky jsem koupila opět u Aromis v Horká u Staré Paky.
Kdo by se chtěl podívat na mě další barevné kombinace, které jsem tvořila naleznete zde.











Dnes jsem Vám ještě vyfotila moji vychytávku na plnění věnců. Když mě můj kutil tatínek sledovat jakým šnečím tempem věnce plním, pouze zakroutil hlavou a nechápal. Po pár dnech mě přinesl tuto zázračnou trubku, se kterou se plní skoro samo. Jde o starou dutou násadu od koštěte, na prostrčení do látkového válečku. Druhá trubka je o něco menší, aby se do trubky vešla a mohla výplň udusat.
Zlaté tatínkovi ruce :).





Krásný víkend všem :)

Janča

6 komentářů:

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča