neděle 5. března 2017

Na jaro do gala...


Mám ráda nakupování v sekáčích. Najít krásný originální kousek za super cenu a den se pro mě stává hned veselejším. Pro docílení ulovení dobrého kousku, je ale potřeba sekáč navštěvovat pravidelně a lovit a lovit. Bohužel tolik času jako dřív už nemám a i když se mi naskytne možnost vyrazit, jsou i dny, kdy prostě nic nekoupím. Pak přijde na řadu BRUMLA. Brumla je sekáčový e-shop, na kterém už pravidelně asi 3 roky nakupuji, především na holky. Systém nakupování, které stránky nabízí jsem si zamilovala hned napoprvé. E-shop je zaměřen pro všechny kategorie a vždy v pondělí a ve čtvrtek po 8 hod. je nové zboží. Obchod nabízí jak nové tak i sekáčové zboží značek Next, George, M&S, H&M, Gap, Zara, Adidas, Nike ...atd. Při objednání Vám stránky nabídnou možnost rezervace po dobu 15 dnů. Během této doby můžete do Vašeho košíku stále zboží přidávat, nikoliv ale odebírat. A to je ten bonus, který mi naprosto vyhovuje. Pak už jen stačí si pohlídat pondělky a čtvrtky, kdy chodí nové zboží a můžete přihazovat a přihazovat. :)

Minulý týden jsem rozjela první vlnu a myslím, že si ji brzy zopakuji. Pomalu už vyměňuji zimní šatník za jarní a co bude chybět ještě dokoupím. Pár kousků, které jsem holkám koupila jsem Vám vyfotila pro představu. Tentokrát jsem si udělal radost a koupila si i něco sama pro sebe.



riflová bunda Mark&Spencer, vel. 110, cena 145,-


dlouhý svetr Next, vel. 110, cena 108,-

Bílo-černé svetrové šaty H&M, vel. 104, cena 95,-


Starorůžový svetr St. Bernard, vel. 86, cena 95,-

Černé leginy se sukýnkou, vel. 110, cena 98,-

Tunika Miniclub, vel. 86, cena 47,-


Růžový svetr Next, vel. 86, cena 53,-

Tričko s potiskem, vel. M, cena 108,-

Halenka Atmosphere, vel. M, cena 71,-

Košile Marks&Spencer, vel. M, cena 135,-

Úpletové tričko Oasis, vel. M, cena 128,-

Tak pokud se rozhodnete e-shop navštívit, přeji úspěšný lov!!

Janča :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča