pátek 30. prosince 2016

Čepicošák - neboli jak uložit čepici na věšák


Dlouho jsem přemýšlela, jaký systém pro ukládání čepiček zvolím. Chtěla jsem, aby to bylo přehledné a především na dosah dětí, které si mohou vybrat čepku dle nálady a svého vlastního vkusu. Ze začátku jsem volila košíky, do kterých jsem členila: šátky-šály, rukavice, čepice-klobouky. Košíky zůstaly, ale když měla Emilka dva roky a začala módu trochu řešit, přišel čas situaci vyřešit jinak.

Šikovný věšák z Ikei naší situaci ihned vyřešil. Jak rozměrově, tak i stylem se mi líbil na první pohled a já věděla, že přesně to hledám. Odkaz najdete tu.
Jelikož jsem v té době byla už těhotná a věděla, že čekáme další parádnici, koupily se rovnou dva, aby se holky do budoucna nehádaly. Dle věku jsme přizpůsobili velikost pro pověšení, aby měly trochu přehled, která má který. Koukněte, jak to dopadlo a třeba někoho, kdo řeší podobný problém trochu inspiruji.

Před zimou jsem Vám ještě stihla nafotit naší letní kolekci čepiček a dodala jsem i tu zimní. Emča si hned věšák oblíbila a jelikož Alinka ještě nemá potřebu parádění řešit, pečlivě vybírá čepky i za ní:)



Když si tam člověk pověsí čepičky vlastní tvorby, hned mě to trochu dojímá. Vzpomenu si na ten čas, kdy jsem je vyráběla a jak je nejdřív nosila Emilka, nyní Alinka. Do budoucna jistě dostanou krabici jim vhodnou, aby sloužily jako vzpomínka pro holky a hlavně nás.








Zimní kolekce.




Tyhle beranice jsem ulovila v hořickém bazaru (Retro-Husova ulice) minulý rok po Vánocích. Byly veliké slevy na zimní zboží a já ulovila za pár korun rovnou dvě. Takže maminky připravte se a po Novém roce vyrazte na lov a připravte se na příští sezonu. Vyplatí se to:).

2 komentáře:

  1. Zdravím,
    krásne ste to vymysleli, super nápad a pre baby aj zábava, keď sa samé môžu rozhodnúť, čo si dajú na hlávku :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, máte pravdu..je to zábava pro nás všechny:)hezký večer i Vám

      Vymazat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča