úterý 25. dubna 2017

Rok..

Dnes je tomu přesně rok, co jsem se poslední den koulela se svými 80 kily...


Rok,
          co Lukáš jakožto zkušený otec vešel na porodní sál se slovy: "Dobrý den a děkuji, dám si kafe".

Rok,
          kdy jsem zažila podruhé ten neuvěřitelný pocit a držela jsem v náručí naši Alinku.

Rok,
         co jsem si užila 3-denní relax v nemocnici. Nechtělo se mi tomu ani věřit, ale s druhým dítětem to hold člověk bere jako dovolenou.

Rok,
         co jsme se stali zase o něco šťastnější a taky trochu utahanější...

Rok,
         co přišla na svět naše Alinka, které hned zapadla do naší bandy a stala se právoplatnou parťačkou pro Emilku.


a je to také rok, co se Alinka narodila těsně před půlnoci v den narozenin mé babičky, které na nás se shora dohlíží a já doufám, že jednou bude Alča také tak upřímná jako byla právě ONA.







 


         

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča