úterý 22. listopadu 2016

Naše rodinka

                                           
                    Tak to jsme my, Horákovic ...






máme ještě domácího hlídače...naši kočičku AIDU




             Říkají mi Janča. Dlouho jsem spala a něco ve mně už volá VEN!… háčkuji, šiji, přešívám, fotím, nakupuji, tvořím, renovuji...a jelikož už to nemůžu udržet, vypouštím to k Vám a budu ráda, když mými nápady někoho třeba potěším, inspiruji nebo se naopak nechám inspirovat já od Vás. Jsem maminou dvou holčiček Emílie a Alice, a tak se především ony stávají hlavním zdrojem mé tvorby i když někde v hloubi duše vím, že tím uspokojuji  i sebe samu. Řídím se citátem: „Nežij pro dítě, žij s dítětem“ a proto bych toto všechno chtěla spojit a pomocí blogu se s Vámi o to podělit.

HoráKOV proto, že bych si chtěla vytvořit takový malý svět toho, co mě baví...a Vás do něj pozvat...

stručně a jasně dost a jde se na to...:)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča