čtvrtek 27. července 2017

Rozrůstáme se...


Znáte ten pocit, kdy najdete něco krásného pro malé děti, ale ty Vaše už jsou na tu 
parádu moc velké...? 

Naštěstí nám do rodiny čáp donesl další přírůstek a já mohla začít řádit. S Lukášem jsme se stali hrdým strýčkem a tetičkou. Dárek, jak bychom mohli našeho Martínka na světě přivítat, byl hned jasný...


Jitka Čechová, autorka značky CO BUDU DNES ŠÍT, přišla na trh s úžasným nápadem v podobě předtištěných střihů s originálním designem. Díky jednoduchým návodům, které k sadě dodává, zvládne tento postup i začátečním, jako jsem třeba já..
Z jejího sortimentu si můžete vybrat na jejich prodejním stránkách ZDE, nebo u různých prodejců, kam šicí sady dodává. Těšit se můžete třeba na teepee s doplňky, pyžamožrout s pexesem nebo sadu pro malé miminko do postýlky, kterou jsem zvolila já.


Mám to štěstí, že holky z DE-PARKU, kde veškeré látky na šití kupuji, začaly tyto sady také prodávat. Nejenom, že jsem dostala veškeré potřebné rady na realizaci, ale především jsem tam i koupila úžasné šedé minky, se kterými jsem sadu kombinovala.

Kompletní sada obsahuje:
  • Hnízdo pro miminko
  • Hračku do postýlky-zajíček
  • Klip na dudlík
  • Polštářek medvídek
  • Polštářek ptáček
+ k výrobě ještě potřebujete
  • 1m látky na zádní části (hnízdo a 2x polštářky)
  • 3m šňůry (hnízdo)
  • klip a patentku (dudlík)
  • vatelín na výplň ležení v hnízdečku
  • duté vlákno-kuličky
  • šicí stroj
  • zubaté nůžky-ušetří práci pro začištění látky
Podrobný postup šití Vám bude poskytnut s nákupem sady nebo si ho můžete přímo prohlédnout na facebooku CO BUDU DNES ŠÍT v poznámkách. 
Vše potřebné připraveno stačí se jen vrhnout do díla. Musím říci, že se šilo jedna radost. Díky švovým přídavkům, které sada obsahuje byla práce o hodně jednodušší a ušito velice rychle. Trochu jsem si lámala hlavu s klipem na dudlík. Některá miminka dudlík nepoužívají a náš Marťas patří mezi ně. Přišlo mi škoda potřebnou látku nevyužít a trochu jsem přemýšlela co sní. Nakonec jsem místo dudlíku vytvořila polohovací váleček. Dodnes si pamatuji, jak mi tato vychytávka u mých holek moc pomáhala a krásně pohodlně mohly ležet na boku. Třeba se tato varianta zalíbí i někomu dalšímu, kdo zrovna s dudlíkem nekamarádí. :)





Kdo hledáte originální dárek nejen pro miminka, třeba jste zrovna vybrali...:)
Já mám do budoucna ještě políčeno na sadu hurá na výlet, která obsahuje batůžek, peněženku a kamaráda na cesty...tak už teď se těším...a určitě přijdou i novinky, které neuvěřitelně nadaná paní Čechová vymýšlí..

I z nás laiků se můžou stát šikulové..❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča