neděle 18. června 2017

Šaty v novém kabátku...

Ach ty sekáčové úlovky....ty mě vždycky dokáží tak potěšit...

Když jsem narazila na tyhle šatky, hned se staly mým favoritem. Měly ale jednu malou chybu...flek, který nešel vyprat. To však není důvod, proč si je za 20,- nekoupit :)

Trochu jsem si lámala hlavu, jak to vymyslet, abych flek zakryla a šatům dodala novou duši. Něco mě už napadalo při nákupu a zbytek jsem doladila přímo při tvorbě.



Šaty v původním stavu vypadaly takto:



Zamaskování fleku jsem měla v plánu pomocí kytičky, které tvořím na věnce. Návod na kytky ZDE.
Jedna kytka mi na šaty připadala málo, tak jsem se rozhodla ještě přidat. Mamka mi ve svých domácích pokladech našla starý háčkovaný límec, do kterého jsem se hned na první pohled zamilovala. Jelikož byl bílý, bylo hned jasné, že našel své místo. :) Pokud by se někomu líbil podobný styl límečku, našla jsem Vám několik odkazů, kde můžete sehnat.  

a myslím, že když pohledáte, najdete další krásné odkazy, kde límečky sehnat. 

Po našití límečku a dostajlování kytičkami jsem s celkovým dílem spokojená. Emču jsem šaty chtěla potěšit a při vyzvednutí ze školky, jsem jí navnadila, že doma na ní čeká překvapení. Celá natěšená vlítla do dveří a hledala a hledala...a reakce? " Ale mami, já chtěla vajíčko..." (kinder)...není nad dětskou upřímnost. :)
Ale vzala šaty na milost a udělala i rychlou venkovní lítačku. 







Krásný zbytek neděle...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vás příště..Janča